Pegangi kata-kata ini....

Abu Bakar Ibn Abi Maryam melaporkan bahawa beliau mendengar RASULULLAH SAW telah bersabda; Akan tiba suatu zaman di mana tiada apa yang bernilai dan boleh digunakan oleh umat manusia. Maka simpanlah dinar dan dirham. Musnad Imam Ahmad Ibn Hanbal.

Untuk tempahan jongkong emas, rantai emas, dinar dan perak Public Gold sila hubungi saya dengan cara..

Telefon: 013-9228908
Email: Jualemas525@gmail.com

Saya sedia membantu anda.

Emas dan aku.

Assalamualaikum... salam 1 Malaysia,

Kenkawan... kenkawan... kenkawan, bukan rezeki kenkawan tetapi tetapi diorang memang penyebab utama aku beralih pelaburan daripada melabur dalam ASB kepada pelaburan emas dan perak, cekgudualogam.blogspot.com. Genap 1 minggu hari ini aku membeli emas Public Gold dan genap seminggu juga aku menjadi dealer Public Gold. Teruja??? emm mulanya tak berapa, tetapi sekarang ada sedikit teruja melihat pekembangan harga yang semakin rancak. Sabtu lepas aku gegaq Kuantan ngan member nak dengar En. Syukur Hasyim Jutawanemas.com buat seminar. Makin bertambahlah minat aku kat emas nih.


Bagi kenkawan ku yang masih belum terbuka hati nak melabur dalam emas cuba-cubalah baca artikel-artikel dalam jutawanemas.com ker guemas.blogspot.com ker untuk maklumat yang lebih detail. Jumpa lagi.

Emas Ibu Duit

POSTED IN
DISCUSSION 0 Comments

Leave a Reply