Pegangi kata-kata ini....

Abu Bakar Ibn Abi Maryam melaporkan bahawa beliau mendengar RASULULLAH SAW telah bersabda; Akan tiba suatu zaman di mana tiada apa yang bernilai dan boleh digunakan oleh umat manusia. Maka simpanlah dinar dan dirham. Musnad Imam Ahmad Ibn Hanbal.

Untuk tempahan jongkong emas, rantai emas, dinar dan perak Public Gold sila hubungi saya dengan cara..

Telefon: 013-9228908
Email: Jualemas525@gmail.com

Saya sedia membantu anda.

Duet' Hall Menjangkakan emas akan mencecah USD 2000 dalam masa 6 bulan akan datang

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia

Rezeki... Rezeki... Rezeki... sekiranya kata-kata Duet' Hall menjadi kenyataan,  rezekilah kepada sesiapa yang melabur emas ketika ini. Lihatlah sesi wawancara beliau di Bloomberg 10/10/2011 baru-baru ini.


Bayangkan harga emas semasa USD 1680 ke USD 2000, peratus kenaikan emas ini mencapai 19% dalam masa 6 bulan. Jika anda melabur sekarang RM 40000 di ar-Rahnu atau Public Safe (kena tanya caranya dengan saya) anda akan mendapat pulangan keuntungan (modal tak usik pun) berjumlah RM 7600 dalam masa 6 bulan tu. Wow!!! siapa sangka dengan keadaan ekonomi global yang tidak menentu sekarang ini. Baru sekejap tadi emas malaya tengok berita terkini di TV3 mengatakan Itali berkemungkinan akan terjerumus ke dalam situasi MUFLIS sama seperti yang sedang berlaku di Greece.

Rusuhan kerana kebimbangan rakyat terhadap kadar Inflasi yang meningkat di Itali [klik]

 Ini secara langsung akan memberi impak yang besar kepada harga emas semasa dunia. Belum terlambat sekiranya anda mahu melabur dalam emas kerana harga sekarang masih lagi reasonable. Jumpa lagi.

Emas Ibu Duit

POSTED IN
DISCUSSION 0 Comments

Leave a Reply