Pegangi kata-kata ini....

Abu Bakar Ibn Abi Maryam melaporkan bahawa beliau mendengar RASULULLAH SAW telah bersabda; Akan tiba suatu zaman di mana tiada apa yang bernilai dan boleh digunakan oleh umat manusia. Maka simpanlah dinar dan dirham. Musnad Imam Ahmad Ibn Hanbal.

Untuk tempahan jongkong emas, rantai emas, dinar dan perak Public Gold sila hubungi saya dengan cara..

Telefon: 013-9228908
Email: Jualemas525@gmail.com

Saya sedia membantu anda.

Harga emas tak menentu.... adakah kerana Libya?

Assalamualaikum... dan salam 1 Malaysia

Harga emas semasa (25 Oktober 2011)

Harga emas bulanan (Oktober 2011)

Pening memikirkan harga emas semasa yang turun naiknya tidak menentu sekarang ini. Pasaran juga agak stabil dan ini menyebabkan aku seorang perempit agak binggung. Setelah dibaca satu artikel yang dipetik dalam web http://www.hargaemas.com.my/saya-beri-duit-saya-beri-emas-jangan-tembak/ agak gusar dan gundah gulana juga perasaan di hati ini. Walauapapun yang berlaku aku tetap berpegang kepada pelaburan yang mulia ini. Mungkin ini adalah dugaan dan cabaran sebelum menjadi seorang usahawan emas yang berjaya... hehehe.

Emas Ibu Duit

POSTED IN
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Harga emas tak menentu.... adakah kerana Libya?

  1. Anonymous says:

    youtube.com : VideoDLL - vin-hd.cc - Videodl.cc
    youtube.com: youtube.com : VideoDLL - vin-hd.cc : VideoDLL - vin-hd.cc : VideoDLL - vin-hd.cc : VideoDLL - vin-hd.cc : VideoDLL - vin-hd.cc : VideoDLL - youtube downloader vin-hd.cc : VideoDLL - vin-hd.

Leave a Reply